Philips HD4677

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips HD4677 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Yvonne kiest keurig 08-11-2012
Geschreven voor: Philips HD4677

Gekocht om het lichte gewicht en bedieningsgemak. Lekt nu heel erg aan de onderkant. Er zitten gaten in de houder die vocht kunnen afvoeren, maar elke dag een plas water eronder lijkt me niet goed. Kan helaas de bon van Mediamarkt niet meer terugvinden voor de garantie.
Wil in ieder geval geen Philips meer ( en geen plastic?).
geen aanrader helaas.

Officiele reactie van Philips Nederland 06-12-2012

Beste Yvonne kiest keurig,

Wat vervelend om te lezen dat uw HD4677 waterkoker lekt.

Philips geeft twee jaar fabrieksgarantie op de waterkokers. Ook zonder aankoopbewijs kan hier aanspraak op gemaakt worden. De fabrieksgarantie gaat in op de productiedatum, welke wordt aangegeven door het serienummer.
Wanneer u met uw waterkoker bij de hand contact opneemt met Philips kan dit nagekeken worden.

Philips Webcare